פניה למומחים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/01/2008 | 22:57 | מאת: שירלי
שלחתי הודעה בנושא צמיחת שיער ולא נענתי אם אין אפשרות לענות אז לפחות תגידו שאין אפשרות כי חיכיתי לזה
08/01/2008 | 19:28 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
עניתי לשאלתך בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי