עזרה בדיאטה-מיואשת =/
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אהלן! אני חיילת בבסיס סגור במסגרת שבוע בבסיס שבוע בבית. לכן אין ביכולתי ליוועץ עם דיאטנית קלינית או ללכת לכל מיני חוגי דיאטות למינהן. ספורט אני עושה בשבוע שלי שאני בבית ובשבוע שאני בבסיס אני דיי עייפה אין לי ממש כוח ללכת למכון כושר (מה גם שהוא נסגר שעה אחרי סיום עבודתי.) לפני הגיוס הורדתי כ-8 קילו ממשקלי והגעתי למשקל יפה שהוא 52 קילו(על גובה 156) כעת אני שוקלת 60 קילו והייתי רוצה להוריד את ה10 קילו. אני יודעת שאין דבר כזה תרופת פלא..אבל הייתי רוצה שתמצליו לי בבקשה על איזה שהוא כלי עזר לירידה במשקל. -שמעתי על כדורי הרזיה(אך הם ניתנים לאנשים בלעי עודף משקל לכן זה ירד מהפרק..) -שמעתי על תה טבתי(והשתמשתי בו בעבר..לפני הגיוס..) אך הוא גורם לכאבי בטן ויציאות רבות שלפעמים זה לא נוח ללכת כל שניה לשירותים. - ושמעתי.. על ויטה לייף 2000 vita life 2000,ewtreme sport edition. אשר שורף שומנים. הייתי רוצה לקבל חוות דעת על המוצר, אם כדאי לקנות אותו ולשתמש(המוצר עם 20 הטבליות עולה 100 ש"ח והמוצר עם ה60 טבליות עולה 300, אני חשבתי לקנות תחילה את ה20 טבליות.) והייתי רוצה גם לדעת עד כמה הוא עוזר..כמה אני אוריד איתו? - דבר שני, אם הויטה לייף הזה לא מומלץ על ידכם, מה כן אפשרי לעזור לי פרט לתזונה נכונה וספורט שזה אני יודעת וחקרתי על זה דיי הרבה. אני רוצה להרזות קילו בכל שבוע..(ואני יודעת שלרדת חצי קילו עד קילו זה בסדר לכן הייתי רוצה להוריד קילו בשבוע) הייתי רוצה לקבל המלצות על מוצרים או תחליפים , משהו שיכול לעזור לי לרדת במשקל יותר טוב.שתיהיה לי האצה בירידה במשקל(מן עזרה שכזו..) בתודה מראש. חיילת:)
שלום חיילת, תרשמי מה את אוכלת. עדי
אממ זה דיי לא הכי מסודר שיש כי בכל זאת אני חיילת ואני בצבא שבוע אז לא הכל נגיש אלי מתי שבא לי. בוקר: נס\תה עם כפית סוכר אחת צהרים: כוס\כוס וחצי של פחמימות: אורז\פתיתים\קוסקוס\פסטה, סלט , ומנת בשר(אם יש משהו אכיל..): שניצל\2 שיפודים קטנים של פרגיות\3 קציצות קבב. ושתיה: מים. ערב: אם אני בבסיס אז אני אוכלת לרוב 2 פרוסות לחם שחור+גבינה,ירקות ותה,או אם יש חלב במקרר ויש לי קורנפלקס אז אני אוכלת קורנפלקס\בראנפלקס וכ'ו עם חלב.(לפעמים זה יכול להיות בנוסף לארוחת ערב הזו שאכלתי של הלחם עם הגבינה. . . .) ואם אני בבית אז לרוב זה: 4 פתית עם גבינה ירקות ותה\נס או 6 צנימים קטנים שכל שבכל אחד יש כ13 קל'+ ירקות ותה\נס או טוסט המורכב מ2 לחם קל (33 קל' כל פרוסה) עם גבינה צהובה 5%\9%. או פרוסה עם גבינה לבנה עם אותו לחם+ירקות ותה\נס. לפעמים אאחרי שעתיים שלוש אם יש בקרבתי קורנפלקס זמין אז אני אוכלת גם כוס עם חלב. זה בערך הסדר ארוחות שלי. אני כמובן לא אוכלת אחרי השעה 19:00 ומקפידה בשבוע שאני בבית לעשות כל יום שעה הליכה מתונה (לא איטית ולא סופר מהירה.) לפעמים כשמתחשק לי לאכול משהו מתוק אז אני אוכלת מהעוגיות של מרמולייט עם תה\נס שהן ללא סוכר ללא כולסטרול וללא צבע מאכל. מה אני עושה כאן לא בסדר?!? :( למה אני לא יורדת כמו שצריך?
שלום לך, ראשית, הטיפול היחיד שאני ממליצה עליו לצורך ירידה במשקל, נוסף על שינוי תזונתי ופעילות גופנית, הן תרופות מרשם המיועדת לכך. אך כאמור, אינך בעודף משקל ולכן הן אינן מתאימות לך. מבחינת התזונה: אני ממליצה להתחיל את היום בארוחת בוקר. האכילה שלך מצומצמת למספר שעות מועט, מהצהריים ועד שבע בערב. למה זה כך? את הארוחה שאת דוחה שאחר ארוחת הערב, תאכלי בבוקר. משהו כמו 4 פתית עם גבינה או קורנפלקס עם חלב וכו'. ארוחת הצהריים שלך מאוד גדולה. הפחיתי את כמות הפחמימה לכוס בלבד (כף הגשה). רצוי לבחור במנות בשר או דג לא מטוגנות כמו חזה עוף, עוף בגריל, דג צלוי וכד'. קבבים פחות מומלצים, ואם כבר אז להסתפק ב-1-2. הזהרי בכמות הקורנפלקס שאת אוכלת. ארוחה שווה לכוס חד פעמית עם כוס חלב או יוגורט. כדאי להוסיף פעילות גופנית גם לימים שאת בבסיס. אינך יכולה להגיע לחדר כושר? אין דבר. צאי לצעידה בבסיס. צעידה של 45-60 דקות תועיל מאוד. עשי זאת בשעה שנוחה לך במשך היום. בברכה מוניקה קרן