ארוחת לילה מאוחרת.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/01/2008 | 11:15 | מאת: טלי
בוקר טוב, אני ממלצרת למחייתי זמן מה. המשמרות ארוכות, מעייפות, ואני מתרוצצת על רגליי כ-7 שעות ללא שניית הפסקה. קורה שהמשמרות מסתיימות בשעות מאוחרות מאוד: 2 בלילה, ואף יותר. שאלתי אליכם היא: האם לאכול ארוחה אחרי משמרת אנרגטית כזו, או ללכת לישון עם קיבה ריקהן? ואם כן, מה עדיף לאכול בשעות האלו? תודה רבה, טלי.
07/01/2008 | 13:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום טלי, לדעתי אין לך ברירה אלא לאכול בלילה. את מסיימת משמרת ארוכה, שהוצאת בה הרבה אנרגיה, את בוודאי רעבה. אינך יכולה ללכת לישון כשאת רעבה. לכן כדאי לאכול. כדאי שזו תהיה ארוחה קלה, במיוחד אם את הולכת לישון מיד בסמוך אליה. אפשר לאכול כריך עם גבינה/ טונה וירקות, אפשר קערת דגני בוקר עם חלב, אפשר פשטידה שלא מכילה הרבה שומן. בברכה מוניקה קרן