עודפי עור
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/01/2008 | 12:19 | מאת: יניב
שלום, ברצוני להשיל מעלי 10 ק"ג + של מסת שומן. שמתי לב שאנשים שמורידים כמויות כאלה של משקל משאירים עודפים של עור. כיצד ניתן לטפל/ להקל בנושא זה? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
06/01/2008 | 19:39 | מאת: adi
שלום יניב, צריך ללכת לפלסטיקאי. עדי
08/01/2008 | 16:26 | מאת: קיקו
ספרו לי על זה!!!!!!!! לעזאזאל עברתי חמש ניתוחים בשנה האחרונה.
07/01/2008 | 09:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום יניב, עודפי עור נשארים אחרי ירידה מאסיבית במשקל. בד"כ דרושה ירידה של הרבה יותר מ-10 ק"ג כדי שיווצרו, כך שאם העודף שלך הוא 10-15 ק"ג אין לך סיבה לדאוג. מה שעוזר במקרים של עודפי עור, הוא דבר ראשון הזמן. הגוף "מתרגל" למימדיו החדשים ולאט לאט נעלמים עודפי העור. פעילות גופנית בזמן הירידה במשקל ולאחריה ב"דכ מונעים ומתקנים את התופעה. במקרים חמורים, הפתרון היחיד הוא כירורגיה פלסטית. בברכה מוניקה קרן