בעיות בצמיחת שיער בגבות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/01/2008 | 11:15 | מאת: שירלי
זאת שוב אני בעניין הגבות רציתי להוסיף בשאלה מה לעשות האם יש דרך לגרום לגבות לגדול ואולי יש גורם אחר שמונע מהם לגדול יש לי אנמיה אולי זה קשור אני לא יודעת אני גם לא אוכלת בשר ודגים וארוחות מבושלות תודה.
08/01/2008 | 19:29 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
ראי את תשובתי לשאלתך הקודמת בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי