רישום אכילה יומית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/01/2008 | 21:51 | מאת: מורין
מה היתרונות ברישום המזון שאנו אוכלים כדאי לרדת במשקל? גם ככה אני לא יודעת את הקלוריות של כל מזון שאכלתי
05/01/2008 | 22:29 | מאת: adi
מורין, זה מאפשר עדיין שליטה על כמויות האוכל. עדי
06/01/2008 | 06:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום מורין, רישום מאפשר שליטה טובה יותר לבדוק ולבל מה את באמת אוכלת. זה יעיל במיוחד אצל אנשים שמנשנשים לאורך כל היום, מבלי להיות מודעים לכך, ולא מבינים למה השמינו או לא רזו, כשהם חושבים ש"לא אכלו כלום" כל היום. גם אם אינך יודעת את הערך הקלורי של כל מזון, זה עוזר. בכל מקרה את יכולה להעזר בטבלאות שיש באתרים שונים, שעושים עבורך את העבודה. בברכה מוניקה קרן
06/01/2008 | 20:33 | מאת: יאירה
יש לי את הדבר המנצח לא לאכול בבוקר ובשעה שתיים בצהרים לאכול שניצל תירס עם סלט והמון המון מים ובערב לא לאכול כלום זאת דיאטה מושלמת שבחיים לא מאכזבת מי שמתפתה יכול ללעוס מסטיק בבוקר והמון המון מים דרך אגב אפשר לאכול דברים אחרים בצהריים שלא משמינים ובדיאטה הזאת אסור פחמימות:לחם תפוחי אדמה ממתקים סוכרים מלחים שום דבר ואם אפשר המון פעילות גופנית
07/01/2008 | 09:05 | מאת: מוניקה קרן
זו דיאטה לגמרי לא מומלצת, וזאת מכמה סיבות: 1. זו הרעבה לגוף, היא מכילה מעט מדי קלוריות. 2. אינה מגוונת ותגרום לחסרים תזונתיים. 3. ישנה למעשה רק ארוחה אחת ביום, כאשר רצוי לחלק את המזון על פני כמה ארוחות במשך היום, כי הגוף זקוק לאנרגיה זמינה בכל שעות הערות שלו וכך נוטה יותר לבזבז אותה. 4. היא אינה מלמדת ואינה מרגילה לשנות את אורח החיים וצורת האכילה, כך שיש סיכוי סביר שמיד בתום הדיאטה כל המשקל יעלה חזרה, בד"כ עם ריבית. בברכה מוניקה קרן