תזונה לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/01/2008 | 21:49 | מאת: שרון
עברתי ניתוח לשאיבת שומן בכמה איזורים ואינני יודעת מה עלי לאכול כדאי לשמור על התוצאות. מה אתם מציעים?
06/01/2008 | 06:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום שרון, כדאי לאכול תפריט דל יותר בקלוריות, כדי למנוע השמנה או עליה במשקל. כדאי לשתות הרבה מים ולבצע פעילות גופנית באופן שגרתי. בברכה מוניקה קרן