דיאטת כאסח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/04/2007 | 22:01 | מאת: יפית
שלום ותודה על התשובה המהירה שקבלתי שבוע שעבר. רציתי לדעת מה לעשות אחרי דיאטת הכאסח בכדי לא לעלות בחזרה במשקל האם זה בסדר לעשות את השיטה של שומרי משקל אם הנקודות בלי לעלות בחזרה במשקל ואפילו להמשיך ולהוריד את המשקל העודף שלי ושוב תודה על התשובה המהירה
18/04/2007 | 12:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום יפית, המסגרת המתאימה לך להרזייה רק את יכולה להחליט מה מתאים לך. בדבריי רציתי להגיד שכדאי שתקבלי הכוונה מקצועית, כדי שהירידה תהיה יעילה, לא קשה מדי וכמובן לא מזיקה לבריאותך,כפי שעלולה להיות דיאטת כסאח. גם אחרי דיאטה כזו ניתן לשמור על המשקל או לרדת, אך זה עלול להיות קשה יותר. בברכה מוניקה קרן