לא יודעת מה לעשות.. כמעט מיואשת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמי אביבה.. אני בדיאטה וירדתי כבר 12 קילו בחודשים בערך, פתאום הפסקתי לרדת במשקל.. אני אוכלת אותו דבר הכל אותו דבר רק הפסקתי לרדתת, ואנלא יודעת למה זה..בבקשה דחוף אביבבה,
מזל שהוספת את המילה "בערך" לשאלתך. בקצב של 6 ק"ג לחודש את עלולה להעלם לנו ...וחבל לנו עלייך. המשיכי בדיאטה ואל תתיאשי הגוף מגן על עצמו אבל אם יש עודפי שומן הם ירדו לא בקצב קבוע וכמה שיותר לאט יותר טוב עבורך-החפזון בדיאטה מהשטן. הרבה הצלחה
שלום אביבה, כל הכבוד על הירידה המרשימה עד כה! אל תדאגי, הכל בסדר. אחרי ירידה של מספר קילוגרמים, יש האטה או עצירה בתהליך הירידה. כל מה שצריך לעשות הוא להמשיך ולהתמיד בדיאטה והירידה תתחדש. לא להתייאש! בברכה מוניקה קרן