הקשר בין רדוקטיל לעצירות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם קיים קשר בין רדוקטיל לעצירות?
שלום לשלומית : עצירות הינה אחת מתופעות הלואי של רדוקטיל אם כי לפעמים העצירות מתפתחת גם כתוצאה מהפחתת כמות המזון והשומן בתפריט היומי במהלך תהליך הירידה במשקל. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי