דיאטת הרבלייף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/12/2007 | 18:57 | מאת: shiran
ברצוני לעשות דיאטת הרבלייף .האם זה נכון שאסרו לעשות אותה בגלל נזקים בכבד? אם כן אשמח לקבל מידע על כך. תודה.
05/12/2007 | 21:17 | מאת: adi
שלום שירן, דיאטת הרבלייף מאוד מזיקה. עדי
05/12/2007 | 22:38 | מאת: דן 1
כדאי לרזות עם מה שיש במכולת ןלא עם אבקות שלא ניתן להתמיד איתן כל החיים
05/12/2007 | 22:44 | מאת: דן 1
עדי צודקת לא נכון להשקיע באבקות וסממני פלא צריך להשקיע בדגנים,ירקות פרות דגים ומים טבעיים הנמכרים בכל מרכול
06/12/2007 | 16:46 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירן, איני בקיאה בנושא הנזק, רק מה ששמעתי באמצעי התקשורת, על איסור מכירה או הסרה ובדיקה של כמה מוצרים, בחשד שגורמים לנזק כבדי. מעבר לכך, איני מאמינה באבקות פלא. כדי לרדת במשקל צריך לעשות שינוי באורח החיים ולשנו את הרגלי האכילה. אין טעם לשתות תחליף למזון במשך תקופה מסוימת. מה קורה אח"כ כשאת צריכה לחזור לאכול אוכל "רגיל". הרי תחזרי להרגלייך הקודמים ותעלי חזרה במשקל. בברכה מוניקה קרן
07/12/2007 | 00:51 | מאת: שלומית גלעד
אני לא משווקת של חברת הרבלייף,אבל אני חושבת שאפשר לעשות דיאטה לפי מרשם של הדיאטיקנית,ולהוסיף תוספי מזון שעוזרים להתגבר על הכמיהה לחיטה ולסוכר-כי השמנה היא מין התמכרות
19/04/2009 | 19:18 | מאת: לא לעשות הרבל לייף.....
היי שירן ולכל השאר. ממש לא כדאי לך לעשות את הדיאטה של הרבל לייף. אני התחלתי לפני שלושה חודשים עם מאמנת צמודה מאלה שמסתובבים כל היום בקניונים והוא הבטיח לי לרדת 15 קג' בשלושה חודשים. אני לא ירדתי אפילו קליו אחד זה ממש שטויות הדיאטה הזו. ועשיתי בדיוק לפי מה שאמרו לי . אז חבל לך סתם על הבריאות, הזמן והכסף. בהצלחה בהמשך הדרך.