דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 14 וחצי ושוקלת 55 גובה 164 ואני רוצה לרדת במשקל הבעיה היא שאני לא מפסיקה לאכול, אני אוכלת המון, אוכל מזין וגם שטויות ואני פשוט לא יכולה להפסיק לסגור את הפה מה עליי לעשות? וגם, אני פשוט מכורה ל RC קולה דיאט, יכול להיות שזה גורם לי לאכול המון?
לולה, משקלך תקין ביחס לגובה את יכולה להזיק בקלות לגופך וחבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עדי
השתיה שלך בסדר.הבעיה שלך התזונה לא נכונה-הכנסי למסגרת אם אינך שולטת על אכילתך
שלום, את במשקל תקין ביחס לגובה ולגיל ולכן אין סיבה שתרדי במשקל. אם את מרגישה שאת אוכלת יותר מדי, נסי לחשוב האם את אוכלת בגלל רעב או בגלל תחושות אחרות כמו שעמום, לחץ, רצון לדחות דברים וכד'. אם התשובה הנכונה היא התחושות האחרות, נסי למצוא פתרונות מתאימים לבעיה. אכילה מופרזת אינה פתרון לשעמום ועלולה בעתיד להביא אותך להשמנה. אגב, זה לא קשור ל- RC קולה שאת שותה. בברכה מוניקה קרן
כל הכותבים לפני צודקים,ואני אוסיף,בבוקר עים הקימה לשתות כוס מים,רצוי עים טיפה לימון,במשך היום לשתות כ 10 כוסות מים,עשי ספורט-אפילו הליכה(קני כלב). תחושת הרעב מטעה-הגוף מבקש מים. שתיית מים מספקת וספורט,כלשהו יעזרו לך לעיצוב גוף-וזה מה שחשוב. בהצלחה(אהבי את עצמך)