אני מכורה ל קולה דיאט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 30 ומנסה כבר הרבה זמן לרדת במשקל ןלא מצליחה אמרו לי ש הקולה דיאט מפריעה האם זה נכון? אני שותה בערך ליטר וחצי ליום
גם אני אוהב דיאט קולה על בסיס סוכרלוז עם 0 קלוריות.זה לא מפריע להרזיה בכלל.עם הדיאט ותזונה נכונה והליכה הורדתי 25% ממשקל הגוף תוך כ-2 שנים.
שלום תמי, שתיית משקאות מוגזים אינה בריאה, ואני ממליצה לך להתחיל להגמל, להפחית את הכמות היומית ולעבור למים. יחד עם זאת איני חושבת שזה מה שמפריע לך לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן
שלום למכורות לקולה דייט, לידיעתכן בקולה דייט יש חומר ממתיק בשם " אספרטיים" הוא חומר מאוד מסוכן בכמויות גדולות, יש הרבה מחקרים בנושא זה, אנא בידקו בגוגל, הרבה בריאות, שלמה.