גלולות וכולסטרול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/11/2007 | 20:20 | מאת: 1
האם גלולות למניעת הריון עלולות לגרום לכולסטרול גבוה?
30/11/2007 | 22:23 | מאת: adi
שלום], לפעמים כן. עדי
02/12/2007 | 14:49 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום : גלולות למניעת הריון בהחלט יכולות לגרום לעליית כולסטרול. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי