שאלה דחופה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני צריכה לעשות חוקן עוד כשעה ולפני 3 שעות אכלתי אורז וסלט. האם בחוקן זה יצא או שעוד לא הספיק להתעכל? האם עדיף לחכות וכמה זמן לחכות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת, מזון שוהה במערכת העיכול של אדם בריא 12-48 שעות עד שמגיע למעי הגס, שם החוקן משפיע. בברכה מוניקה קרן