דיאטן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה התפקיד של דיאטן קליני בביח?
תפקיד הדיאטנית בבי"ח היא לדאוג להתאמת התזונה האופטימלית לחולה במצבו הנוכחי, כדי להאיץ את החלמתו או לכל הפחות לא לדרדר את מצבו. לפעמים חולה אינו יכול לאכול, אין לו תיאבון, וצריך לדאוג להשלים את החסר, לפעמים מתגלית מחלה חדשה וצריך להדריך את החולה ומשפחתו לגבי התזונה לפני שחרורורו הביתה וכד'. בברכה מוניקה קרן