כדורים של ד"ר טבעון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם משהוא מכיר וניסה את כדורי ד"ר טבעון טבע קל
היי, לא הייתי מנסה כדורים ללא התייעצות עם רופא המשפחה!!!!!! עדי
איך מגיעים למספר הטלפון של ד"ר טבעון?
שלום : אני מצטרפת להמלצת הגולש שענה לך. זו לא תרופת מרשם , ככל הנראה מדבור בתוסף מזון. ממליצה לברר פרטים נוספים בעיקר מרכיבים של הכדור, מחיר ויעילות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
מציע לכם לקרוא קצת בקישור הזה על דיון שנעשה בנוגע לברה שמייצרת את הכדורים האלה, מהי, מי עומד מאחוריה, ואיך דרכי השיווק שלה פועלות..... http://www.myhair.co.il/forum/showthread.php?t=795
אני השתמשתי בכמוסות שלהם והצלחתי לרדת במשקל ואני בקשר איתם עד היום (קניתי לפני 4 חודשים) והם מיעצים לי, לצערי עליתי קצת במשקל בתקופה האחרונה ונראה לי שאולי נחזור לתהליך, מייקי אני לא מאמין שהעלת במשקל בגלל הכמוסות, העלת במשקל כי אכלת הרבה, לי הם לא גרמו לעצירות ואולי לך הם גרמו כי לא שתית מספיק מים.
שלום, אני רכשתי את הכדורים ההרזיה שלהם והבחורה שדיברתי איתה הסבירה לי שכל שעה אני אמורה לשתות כוס מים.. ושאני לא חייבת לעשות פעילות ספורטיבית... שאלה קצצת אישית.. האם התחלתה להרגיש ירידה כבר מהשבוע הראשון? ותוך חודש כמה ירדת? הייתי רוצה לדעת שלא עובדים עלי...
האם זה נכון שהכדורים עזרו לך ?
שלום אני רוצה לקנות את כדורי ההרזיה של ד"ר טבעון האם זה כדאי האם באמת מרזים ומהם תופעות הלוואי? אודה לכם אם תענו לי בהקדם.
שלום מירב וכולם... אני נמצאת כרגע בתהליך (כבר שבוע שלישי) רזיתי עד עכשיו 5 ק"ג אני מרגישה מצויין וכמובן שהם עוזרים לי אני מדברת עם היועצת שלהם כמעט כל שבוע, אני משתדלת לאכול נכון והיועצת מאוד עוזרת לי. שלחתי לה יומן מזון שלי ואנחנו עובדות איתו. אני באמת חושבת שהרבה מההרזיה הוא בראש וגם בזה עוזרים לי (היועצת היא מאמנת אישית) מעיין הרזיה ללא דיאטה. לא היו לי שום תופעות לווי, אני עדיין בתהליך ואני מאוד מקווה שאני בסוף החודש יוריד 6 ק"ג. בקיצור ממש נחמד.