תפריט לדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/11/2007 | 20:12 | מאת: דניאל
מחפשת מי יכול ליכתוב לי תפריט טוב לדיאטה
29/11/2007 | 18:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום דניאל, תפריט הוא דבר שנבנה באופן אישי לכל אחד, אחרי שיש נתונים מספיקים לגבי האדם: גיל, משקל, גובה, עיסוק, סדר יום, מאכלים שאוהב ושלא אוהב בכלל ועוד. כדאי לפנות לדיאטנית ולקבל הדרכה מתאימה ואישית כדי שהתהליך יצליח בצורה הטובה ביותר. בברכה מוניקה קרן
16/03/2008 | 21:46 | מאת: ספיר(שם בדוי)
בת 14 שוקלת 63.5 גובה: בערך 1.50+