שתיה מרובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
במה שתית מים מרובה עוזרת לתהליך הדיאטה? כמה צריך לשתות? אני כבר מבולבלת... אחד אומר 12 כוסות מים, אחר מדבר איתי על ליטרים שלמים... אשמח לתשובה! (=
לקריאה נוספת והעמקה
לפחות 2 בקבוקים של מים מינרלים, כמה שיותר שותים כך הירידה במשקל מהירה יותר.
מה המים עושים?
שלום חגית, שתיית מים חיונית בכמה מישורים. הראשון זה המישור ההתנהגותי: רבים מבלבלים בין תחושת צמא לתחושת רעב. לכן שתיה מספקת, המרווה את תחושת הצמא, מבטיחה שכאשר "מדגדג" בבטן זה באמת רעב. שנית, מים משתתפים בתהליך חילוף החומרים של השומן, בהפקת האנרגיה. אם לא יהו די מים, תהליך זה יעוכב. שלישית, המים מסייעים בסילוק חומרי פסולת מהגוף. בתהליך ההרזיה יש חומרי פסולת רבים שחשוב לסלק. נהוג להמליץ על 10-12 כוסות מים, שהם כ- 2 עד 2.5 ליטר. בברכה מוניקה קרן