עליה במשקל לאחר כשלון בדיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם נכון ש-30% מאלה שנכשלים בדיאטה חוזרים למשקלם הלא תקין ועוד מוסיפים עליו ,עקב פגיעה בחילוף החומרים של הגוף?
שלום צבי, בעניין הזה איני זוכרת את המספרים המדויקים. אך באופן עקרוני, ככל שעושים יותר יו-יו, יורדים ועולים חזרה במשקל, קשה יותר לרזות, וקשה יותר לשמור על המשקל הנמוך יותר, מכל מיני סיבות, ביניהן גם הפגיעה בחילוף החומרים. בברכה מוניקה קרן
למוניקה שלום, לא שאלתי על יו יו.כתבתי על כשלון אחד בלבד. אנשים לא מודעים לכך שיעלו במשקל יותר מאשר אילו לא עשו את הדיאטה בכלל!!! והסיכוי שזה יקרה גדול מאד ,95% תוך 5 שנים. חבל שלא מיידעים את כולם בנושא חשוב זה.