חומץ תפוחים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/11/2007 | 13:03 | מאת: אווה
המליצו לי לשתות כל בוקר על קיבה ריקה חומץ תפוחים כי זה בריא ושורף שומנים.שמעתי על זה בעבר ממספר אנשים אבל אני רוצה חוות דעת מקצועית.מה זה עושה לגוף בכלל ובמה זה תורם להרזייה בפרט?תודה רבה
11/11/2007 | 06:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום אווה, צר לי, אך אין מזון ששורף שומנים. כל מזון מכיל קלוריות, מה יותר ומה פחות. מה שגורם לשריפת שומנים הוא צריכת קלוריות מופחתת ממה שהגוף זקוק. בברכה מוניקה קרן