בטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/11/2007 | 09:22 | מאת: אורית
האם קפה גורם לנפיחות בטן.או גזים.? אני בת 50 ובוסלת מבטן נפוחה..עלי לצין שאני רזה.. לגבי דברי חלב ומוצריו .אני אוכלת כבר שנתים בגלל הנפיחות אבל לא השתנה כלום . תודה רבה
08/11/2007 | 06:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורית, קפה אינו גורם ללגזים ונפיחות בבטן. סיבות שיכולות להיות קשורות הן החלב בקפה, שכבר הורדת, או הממתיק המלאכותי, אם כך את ממתיקה קפה. אם 2 אלה אינם רלווינטים, המשיכי לחפש מקור מזון אחר. (נסי לא לשתות קפה כמה ימים ולראות האם התופעה נעלמת). בברכה מוניקה קרן