הפרשים במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/11/2007 | 23:35 | מאת: דרור
שנה וחצי אני שומרת על התזונה שלי הורדתי 10 ק"ג ואני הרבה זמן עומדת באותו משקל מבחינת מבנה גוף רחב (ספורטאית לשעבר) וBMI המשקל תקין (1.53 57 ק"ג) באמצע השבוע אני אוכלת מבוקר ביותר מאחר ויש לי שגרה, אך סוף שבוע אני אוכלת קצת יותר, אך לא אוכלת בערב. סוף השבוע האחרון היה לי הפרש של 2 ק"ג בין הערב לבוקר. בערב אחרי ארוחת אחרה"צ שקלתי 59.2 יצאתי להליכה של שעה לא אכלתי כלום אחרי ובבוקר שקמתי נשקלתי והייתי 57.2 האומנם 2 ק"ג הפרש בין הערב לבוקר? למה יש לי תנודות במשקל כשאני טיפה חורגת מהתפריט היומי? מאוד רוצה להוריד 2 ק"ג אבל לא מצליחה. תודה.
08/11/2007 | 06:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום דרור, התנודות במשקל הן טבעיות. בערב את נשקלת אחרי ארוחה, שעוד לא התעכלה ובעצם יושבת בקיבה. המשקל מראה לך את המשקל שלה עצמה יחד עם עוד נוזלים ששתית במשך היום. בבוקר המשקל נקי מכל ההשפעות הללו. המזון התעכל, את גם קצת מיובשת, כי לא שתית במשך כל הלילה ולכן "הירידה" במשקל. עוד נקודה קטנה: אצל הרבה אנשים יש תנודות במשקל כאשר הם נשקלים ביום ראשון, אחרי סופ"הש, לעומת שקילה ביום חמישי, אחרי שבוע של אכילה מסודרת יותר במהלך השבוע. זה נקרא לשמור על משקל יציב. בברכה מוניקה קרן
08/11/2007 | 08:36 | מאת: דרור
אכן יש לי הפרש משמעותי בין משך השבוע ליום ראשון לאחר סופה"ש. את אמרת שזהו מצב נורמלי המעיד על משקל יציב?