שרירים בתזונת דלת קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2007 | 15:53 | מאת: מור
אני יודעת שכאשר הגוף לא מקבל מספיק קלוריות (לדוגמא: דיאטת בזק) הוא מתחיל להיעזר בשרירים ובשומן כמאגרי מזון חלופיים. השאלה היא במה הגוף נעזר ראשון ולאחר כמה זמן הגוף מתחיל לפרק שרירים ובאיזו מהירות מתפרק השריר? תודה.
06/11/2007 | 15:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום מור, השרירים הם הראשונים להתפרק ורק אח"כ יתפרקו השומנים. לכן חשוב לבצע פעילות גופנית במקביל לתהליך ההרזיה, כדי לשמר את מסת השריר ולמנוע פגיעה בה. מהירות הפירוק תלויה בגומרים רבים: המשקל, החסר הקלורי, רמת הפעילות הגופנית וכו'. בברכה מוניקה קרן