איבחון

דיון מתוך פורום  רפואה סינית

18/01/2012 | 10:43 | מאת: שי-לי

שלום! ישלי בת בגיל 5 והיא סובלת לא מעט מנזלת (לא אלרגית) ניסיתי כל מיני תכשירים היו פעמים שאפילו זה התפתח לברונכיט ונאלצנו לעשות אינהלציה וכו'.. השאלה שלי בעצם, אם אני רוצה להתחיל לטפל בה במוצרים סיניים האם היאצריכה לעבור קודם איבחון או שאני פשוט ניגשת לאיזה בית טבע וקונה? חוץ מזה אשמח לשמוע את המלצותיך לטיפול. תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, בדרך כלל איני מממליץ להתחיל לקחת מוצרים כלשהם, גם טיבעיים ללא אבחנה מתאימה. למקרה של ילדה בת 5 עם נזלות כרוניות, לפני התחלת נטילת מוצרים משלימים, הייתי בודק נושא התזונה. להערכתי, שינוי תזונתי מתאים, עשוי לפתור הבעייה. במידה ולא, ניתן להתחיל נטילת פורמולה מוכנה או מותאמת אישית. אך כל זה, כאמור, לאחר אבחון של מטפל מוסמך המומחה בטיפול בדיקור וצמחי מרפא. בברכה, רונן רוזנבלט ניר

19/01/2012 | 09:32 | מאת: רחלי

אני לא מזמן לקחתי את הבן שלי לאיבחון אצל מטפל סיני, באמת גם עשינו שינוי בתפריט שלו כי התזונה באמת לא היתה מסודרת. ניסינו דיקור אבל הוא ממש פחד מהמחטים ולא נתן שיתקרבו אליו. שבוע שעבר הוא היה ממש חולה בשפעת וירדתי לבית טבע שמתחת לבית וקניתי לו פורמולה סינית בשם "פנדה" לילדים (זה של זן) וזה מאוד עזר לו.

מנהל פורום רפואה סינית