שאלה לאבישי ימין
דיון מתוך פורום רפואה סינית
קבעתי תור במרפאתך וכמה שעות לפני מועד התור התחלתי להרגיש חולשה חזקה דבר שמנע ממני לנסוע אל מרפאתך שהתקשרתי לבטל את התור אמרה לי הפקידה שלך שאצתרך לשלם 70 ש"ח בגלל שלא הודעתי יום מראש שביקשתי ממנה לגלות התחשבות במצבי (אני אדם מאד חולה ואחרי סרטן) היא החלה לנבוח עלי וטרקה בפניי את הטלפון האם בגלל שאתם נותנים שרות לקהילה צריך לזלזל ברגשות האנשים שפונים אליכם ואם היתי בעל מעמד יותר גבוה האם היתי מקבל יחס יותר טוב חומר למחבשה מקווה שתשנו את גישתכם אל קהל הלקוחות שלכם
שלום גבייה עבור ביטול בהתראה קצרה זה נוהל מקובל במרפאות פרטיות וציבוריות לרפואה משלימה. המטרה העיקרית שלו היא לא הסכום עצמו כדי למנוע ביטולים שכאלה. צריך להבין שהתורים מלאים ויתכן שישנם מטופלים אחרים שנדחו מכיוון שלא היה תורים פנויים. קורה גם כן שישנם מטופלים לא מספיק רציניים שמבטלים בהתראה קצרה וזה גורם לנזק כי אי אפשר למלא תורבהתראה קצרה ישנו במרפאה גם שלט שמסביר את הנוהל לגבי ביטולים אף על פי שמטרתו התראה בלבד מכיוון שלא שייסמתי אותו בחצי השנה האחרונה אם ברצונך להגיב בבקשה תבקש את הטלפון האישי שלי מהפקידה. אינני נוהג כתוב מכתבים באינטרנט. אבישי
שלום גבייה עבור ביטול בהתראה קצרה זה נוהל מקובל במרפאות פרטיות וציבוריות לרפואה משלימה. המטרה העיקרית שלו היא לא הסכום עצמו אלא כדי למנוע ביטולים שכאלה. צריך להבין שהתורים מלאים ויתכן שישנם מטופלים אחרים שנדחו מכיוון שלא היה תורים פנויים. קורה גם כן שישנם מטופלים לא מספיק אחראיים שמבטלים בהתראה קצרה וזה גורם לנזק כי אי אפשר למלא תור בהתראה קצרה ישנו במרפאה גם שלט שמסביר את הנוהל לגבי ביטולים אף על פי שמטרתו התראה בלבד מכיוון שלא ייסמתי אותו בחצי השנה האחרונה אם ברצונך להגיב בבקשה תבקש את הטלפון האישי שלי מהפקידה. אינני נוהג לכתוב מכתבים באינטרנט. אבישי