כליה שמאלית מוגדלת לתינוק
דיון מתוך פורום רפואה סינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן שנה ושמונה חודשים. מאז שהוא תינוק התגלה שיש לו כליה שמאלית מוגדלת, והוא כל הזמן היה במעקב. בשלב מסוים החליט הנפרולוג שההפרש בגדלים בין הכליות גדל מאוד וזה מחייב בדיקות. בבדיקה במחלקת רפואה גרעינית התגלה שאין רפלוקס שתן, ואולם התגלה שהכליה המוגדלת מתפקדת רק ב 45% והשתן מתעכב בה 12 דקות. הרופא הסביר שיש "הצירות" בכליה. הרופא טוען שאין מה לעשות, רק מעקב. האם נכון? יש מה לעשות? תודה, נעמה
נעמה שלום, לצערי לא ניתן להגיד בבירור אם לרפואה הסינית פתרון לבעיית בנך. לא נתקלתי או שמעתי על בעייה כפי שאת מתארת ואיני מטפל בילדים. בהחלט ניתן לנסות להקדיש סדרת טפולים בנסיון לטפל בבעייה ולאחר מספר טיפולים לבצע בדיקה בכדי לראות אם חל שינוי. במידה ותחליטי אכן לנסות אנא פני למטפל מוסמך המומחה בטפול בילדים וטף. בהצלחה! בברכה, רונן רוזנבלט