עבור עו"ד רובין דחוף.

דיון מתוך פורום  פונדקאות

23/06/2012 | 09:14 | מאת: אלמוני

למה אתם לא אומרים את האמת שלא ניתן להביא ילדים מאם פודקאית מגאורגיה לישראל תראה מה קורה בני הזוג פנחס בגאורגיה אז מה זה אומר אים נעבור פונדקאות בגאורגיה אז גם אנחנו לא נוכל להביא את הילדים שלנו לישראל כי אין חוק בארץ . אבקש תגובה במהירות בבקשה למה לעבור פודקאות בגאורגיה ולאחר מיכן לקבל סטירה מהחוק בישראל ולהישאיר את הילד בגאורגיה ולחזור בידיים רקות.

לקריאה נוספת והעמקה
23/06/2012 | 12:26 | מאת: עו"ד רובין מאיר

מר אלמוני היקר, השם שלי הינו רובין מאיר, אני עורך דין במקצועי. משרדי נמצא ברחוב משה לוי 11 בראשל"צ הטלפון של הינו 03-9521952. אני לא מסתתר תחת כינויים כמו "אלמוני" ו/או "פלוני" וכדומה. אני מטפל עשרות רבות מאוד של זוגות שעוברים הליכי פונדקאות בחו"ל - במדינת גיאורגיה. עד לכתיבת שורות אלו הכנסתי לארץ עשרות רבות של תינוקות מגיאורגיה ובדרך לארץ עוד עשרות רבות של תינוקות שכרגע נמצאים בשלב ההריוני של הפונדקאיות בגיאורגיה. כולם נכנסו לארץ בהסכמה עם הפרקליטות שמייצגת את רשויות המדינה. ממה שפורסם בעניינם, הרי שגם במקרה של בני הזוג פנחס, שביצעו הליך פונדקאות בחו"ל, לבדם (ולא דרך "מנור מדיק"), המדינה הסכימה להכניסם לארץ בדיוק כפי שהסכימה להכניס את כל התינוקות שנולדים מהליכי פונדקאות בחו"ל. מה שיפה במדינת ישראל הינו שאם אני מקבל אישור מסוים אזי כולם יכולים לקבל אותו ולהיפך, אם אחר מקבל אישור מסוים אזי גם אני יכול לקבל אותו, והכל כמובן בתנאי שנעמוד באותם קריטריונים שהציבה המדינה!!! לידיעתך, על מנת להכניס תינוק למדינה שנולד בהליך פונדקאות בחו"ל, יש להציג בפני המדינה רשימה ארוכה של מסמכים שאני קורא להם "הקשר הראייתי" שאכן בוצע הליך פונדקאות בחו"ל. אני עובד עם "מנור מדיק" שמעסיקה מסביב לשעון צוות של למעלה מ- 20 אנשים !!! שמטפלים בכל נושא הליך הפונדקאות בחו"ל. מדובר בעניין מורכב מאוד הן מבחינה נפשית, הן מבחינה רפואית והן מבחינה משפטית. לא ניתן לטפל בהליך פונדקאות בחו"ל כבדרך אגב, אלא מדובר בהליך ששואב אותך פנימה ואתה, כמו שאר הצוות, נמצא רק בתוך הנושא. כמובן שזוגות יכולים לבצע הליכי פונדקאות בחו"ל לבדם, מבלי שידרשו לצוות מלווה ואולם, לבצע הליכי פונדקאות לבד דורש מחיר. המחיר הינו שאתה לא יודע מה הן במדויק הדרישות של רשויות המדינה בארץ ובחו"ל על מנת שניתן יהא להביא את התינוק לארץ. אם רשויות המדינה דורשות לדוגמא 15 מסמכים ואישורים למינהם אזי היה סמוך ובטוח שהם לא יסתפקו רק ב- 14 מסמכים ואישורים ולפיכך, כניסת התינוק לארץ תתעכב עד שההורים המיועדים ימציאו את כל המסמכים והאישורים הנדרשים. הרשה לי לסכם האמור לעיל כדלקמן: עשרות תינוקות נכנסו לארץ מהליכי פונדקאות במדינת גיאורגיה. כניסתם לארץ נעשית בהסכמת מדינת ישראל. חובה על ההורים המיועדים להציג את המסמכים הנדרשים. אם הורים מיועדים מבצעים את הפונדקאות בחו"ל לבדם אזי הם יצטרכו להשיג את המסמכים הנדרשים לבדם. מי שעובר את הליכי הפונדקאות במדינת גיאורגיה באמצעות "מנור מדיק" אזי "מנור מדיק" דואגת להמציא את כל המסמכים בצורה מסודרת ומאורגנת. שיהא לך בהצלחה בהמשך דרכך.

23/06/2012 | 17:37 | מאת: זיוה

ניראה שאתה ממש לא מבין בעניין... מאיפה הבנתה את מה שאתה אומר?? אני הוכחה לזה שאין בעיה נולדה לי בת בגרוזיה וחזרנו לארץ בלי שום בעיה!!

27/06/2012 | 21:56 | מאת: ניולייף ישראל

כפי שעו"ד רובין הסביר המדינה מאפשרת הכנסת ילדי פונדקאות מחו"ל לישראל . ישנם מספר עורכי דין בארץ שמתמחים בהליכים אלו צריך לזכור שבכל חודש יש לא מעט ילדים שחוזרים לישראל באמצעות הליכים אלו. הבעיה היא שעד למקרה שלנו המדינה הייתה מוכנה להכיר רק באב ולא באם הביולוגית . אנו לא הסכמנו להפליה מסוג זה ונלחמנו בכדי שנטשה תוכר כאם הילדים . לשמחתנו בית המשפט קיבל את בקשתנו וחזרנו לישראל כאשר לילדים רשומים אב ואם :-) כולי תקווה שזוגות אחרים לא יוותרו על זכויותיהם וזכויות היסוד של ילדיהם.

מנהל פורום פונדקאות