אובדן השתכרות
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עתיד להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית (יש בידי את חוות הדעת המתאימות). אני כעת לא עובד ומתקיים מקצבת הביטוח לאומי. כאשר עבדתי השתכרתי כ 7000 ש"ח. לא נראה לי שאוכל לחזור לעבודתי אי פעם. לפי מה ואיך מחשבים את הפיצויים? כי כאמור אני כיום לא עובד.
יאיר שלום חישוב הפיצויים נגזר מהנכות הרפואית והתפקודית שתקבע לך על פי חוות הדעת של המומחים של שני הצדדים על פי ראשי הנזק השונים כגון אובדן כושר השתכרות, עזרה בבית, הוצאות רפואיות, ניידות, כאב וסבל וכו'. מאחר ואין נתונים לגבי אלה בלתי אפשרי לערוך חישוב של הנזק שנגרם לך, גם בהתחשב בכך ששאלת האחריות היא בבחינת נעלם.