ניתוח סינוסיטיס
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לעו"ד דיווס יונתן שלום רב עקב כאבי ראש בלתי נסבלים וכאב בגבה רופאת אף אוזן וגרון שלחה אותי לבצע CT .עם תשובות הבדיקה חזרתי לרופאה היא מיד שלחה אותי לבית חולים עים המלצה לניתוח אושפזתי וקיבלתי אנטיביוטיקה לוריד. כעבור 6 ימים שוחררתי הביתה עם הטבה קלה אחרי יומיים חזרתי שוב לבית חולים עים כאבי ראש חזקים אישפזו אותי, שוב קיבלתי אנטיביוטיקה וביצעו CT חוזר ואז הוחלט שחייבים לנתח. אני עכשיו אחרי ניתוח ומרגישה טוב. האם אין כאן רשלנות ? הופנתי עים המלצה לניתוח ובאשפוז הראשון לא נותחתי ואולצתי לעבור עוד בדיקת CT נוספת שמרוח הזמן היה חודש מה שחשף אותי לקרינה. אודה מאוד על תשובה
רננה שלום התשובה שלילית. אם לא נגרם נזק תוצאתי של ממש אין רשלנות. את הנזק בודקים בסוף התהליך הטיפולי ולא בסמוך לניתוח.