אחותי חולת סרטן פוטרה ממקום העבודה
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי פוטרה ממקום העבודה לאחר 8 חודשי עבודה. הטענה כי ההספק שלה לא טוב. היא בתקופת הקרנות, בשבוע האחרון נאלצה לעשות את ההקרנות בשעות הבוקר ואיחרה לעבודה, אך תמיד השלימה שעות. היא חתמה על גמר חשבון. האם זה חוקי לפטר חולה סרטן בזמן טיפולים ? תודה על תשובתכם
לימור שלום למיטב ידיעתי התשובה שלילית כי טרם חלפה שנת עבודה, אך מוטב שתתייעצו עם מומחה בדיני עבודה