טיניטוס
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי תאונת דרכים בפברואר 06 ,לאחר מכן עברתי כ-18 טיפולי פזיוטרפיה מכיוון שהיו לי כאבי גב וצוואר. מיד לאחר התאונה עד היום אני סובל מטיניטוס ( צפצופים בתדרים גבוהים באוזניים ) נבדקתי במכון מקצועי באופן פרטי ושם נמצא כי אני סובל מטיניטוס ברמה קטסטרופלית ובאי סבילות לרעש. מבחינת תביעה במה מדובר? פיצוי כספי ? נכות ? גם וגם, או דברים אחרים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אילן שלום עליך להגיש התביעה במסגרת תביעה לפי חוק הפיצויים לנגעי תאונות דרכים. על פי עיקרון ייחוד העילה. מוצע כי תתייעץ עם עו"ד