שאלה משפטית
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במסגרת גיבושון לקראת גיוס במשטרה (עדיין לא שוטר, אך הייתי במסגרת משטרתית באותו גיבושון במשטרה, אך שייך למשטרה) נחבלתי בגוף ויש בידי דו"ח פציעה. השאלה : במקרה הנ"ל האם אני יכול לתובע את משרד הבטחון - אגף השיקום או ביטוח לאומי. ברצוני לתבוע את משרד הבטחון האם אני יכול במקרה הנ"ל. אבקשך לתת לי תשובה מדוייקת ותודה מראש.
רוני שלום חוק הנכים הרחיב את הזכויות המזכות גם שוטרים. אם הפציעה הייתה במסגרת המשטרה סביר להניח כי תוכר כפגיעה במגרת ותוך כדי השירות ועל מוצע כי תגיש תביעה נגד קצין התגמולים.