ראש
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עו"ד דיוויס יונתן שלום רב! הנני בן 29, נכה צה"ל (בגין ליקוי שמיעה), לפני כחצי שנה בעת תרגיל ריצה, במסגרת שירותיי בצבא, החלקתי על הרצפה ונחבלתי בכתף ובראש (בראש אין סימני חבלה), יש בידי דו"ח פציעה, לאחר חודשיים בקרתי אצל רופא נוירוכירורג והתלוננתי על כאבי ראש כרוניים שלא היו לי בעבר ושלח אותי לבדיקת c.t לראש ממצאי הבדיקה היו תקינים, בעקבות האירוע הזה, הנני מרגיש לעיתים קרובות כאבי ראש דבר שלא היה לי בעבר ונוטל כדורי אופטלגין להורדת כאבי הראש. השאלה שלי : האם ניתן להגיש תביעה נגד משרד הבטחון בעקבות כאבי ראש כרוניים קרוב לחצי שנה ואף יותר ולמרות שבבדיקת ה- c.t הראתה שהכל תקין בעקבות המקרה הנ"ל ותודה מראש.
ניל שלום מוצע כי תגיש תביעה נגד קצין התגמולים על מנת שלא תאבד הזכויות בעתיד שמא תהיה החמה במצב בעתיד.