שאלה בנוגע לאפשרות ערעור על החלטה של הבטוח לאומי
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נכה תאונת עבודה כ 4 שנים הייתה לי קצבה של 20 אחוז נכות זמנית ולפני שנה וחצי הורידו לי אותה ל 10 אחוז נכות צמיתה וקיבלתי מענק חד פעמי כאשר הייתה לי חות דעת מטעמי של פרופסור שקבע לי 50 אחוז נכות . בזמנו התייעצתי עם עורך דין שאמר לי שכדאי לערער על ההורדה הזאת לבית דין לעבודה ממגוון סיבות משפטיות כגון:חוסר נימוקים לקביעת הנכות הצמיתה . לבסוף אני לא עירערתי וכבר עבר שנה וחצי מאז . שאלתי היא האם אני עדיין יכול לערער על קביעה זו ? האם ניתן לעשות החמרת מצב ובמהלך פתיחת התיק מחדש לערער על ההחלטה הזאת ?
מ שלום המועד להגשת הערעור חלף. עליך להגיש תביעה להחמרת מצב ולקוות שיקבלו טענותיך. אם לא יעזור תוכל להגיש ערעור על ההחלטה.