כאב וחולשה ביד ימין
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כשבוע כשהייתי בקולנוע לפתע הרגשתי כאב ביד ימין וחולשה מסוימת. היום זה שוב קרה לי בזמן נסיעה רגועה ( לא נהגתי ). החולשה המסוימת מלווה אותי כל היום, היא מתחילה במעלה הזרוע ועד כף היד. מה זה אומר? ומה עלי לעשות בעניין? תודה וכל טוב אורנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב הדבר הראשון הולכים לרופא משפחה באותו היום לבדיקה והפניה להמשך בירור . חולשה חוזרת בגפה יכולה להיות תופעה מרכזית , לכן חייבים בדיקה ומעקב . אם המצב קיצוני פונים לחדר מיון . כל טוב