שאלה דחופה!
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר! התשובה לשאלה הבאה דרושה לי מאוד ואודה לך באם תוכלי לכוון: אזור ברוקה הוא האיזור האחראי להפקת השפה, שאלתי אם כן היא האם המילים שמצויות במוחנו , מצויות שם כפי שנקלטו לראשונה, באותו גוון קול ואותה עוצמת קול כפי ששמענו לראשונה? או שהמוח מאבד למעשה את גוון הקול, ונשאר רק הטעם,ההברות וצורת ההיגוי?
שלום לך אין לי תשובה מבורקת לשאלתך אך לדעתי מדובר בתהליך איבוד אינפורמציה הרבה יותר רחבה מאשר "מילה " ששמנו פעם בשפה מסויימת , לא כל אחד שומע ולא כל אחד קורא אך כל דרכי האינפורמציה למוח כולל הבנה , שם ,תמונה ומשמאות החפץ מתתפים בקביעת שמו .איזור ברוקה הנו לא רק "TAPE " שמעביר משהוא רשום בקלטת . כל טוב