כא ראש וחום
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כ 3 שנים לאחר פגיעת ראש חוםעד 37.8 והתקפי מירנה לפי הנורלוג אם זה הגיוני? סיטי ראש ואם הרי תקין בדיקת זהומית תקינה
הכאב ראש קר בלילה כמעט כול יום והכאב ראש בלילה לוקחת פלורול למניעה התקף מגרנה
שלום רב לא נירא לי שאירוע לפני 3 שנים אחראי למיגרנה של היום , אומנם תאונות יכולות להחמיר מיגרנה או לגרום לכאב ראש כרוני , אם יש החמרה בכאבים יש מקום להחליף את התרופה הנוכחית כל טוב