נזילה מוחית שדרתית
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנתיים בערך עברתי ניתוח שקדים.מאותו הזמן הרגשתי נזילה מאחורי האף לפה.בדיקות c.t לא מצאו דבר. לא נמצא כלום בכל מה שקשור לאף-אוזן-גרון. הופנתי לרופאת פה ולסת ,והיא אמרה שהנוזל הזה בא מהמוח. קיבלתי כדורים בשם "קלונקס",ואני בולעת אותם שלוש פעמים בשבוע כבר חודש וחצי בערך, וזה לא עוזר. ועוד דבר חשוב מאוד -הטעם בפה שלי משתנה כל פעם,והבנתי מהרופאה שזה גם קשור למערכת העצבים במוח. מה אני יכולה לעשות?
שלום רב אם כולם מדברים על המוח את צריכה להבדק על ידי נוירולוג . לגבי הנוזל , אין כל קשר לנזילת נוזל מהמוח לבין ניתוח שקדים , את טיבעו של הנוזל ניתן לבדוק במעבדה , לברר האם זה CSF או הפרשה רגילה . בצד שני ניתוח שקדים יכול לפגוע ברקמות בעומק הפה (החיך הרך ) ולגרום לחזרת נוזלים דרך האף . בצד נוסף יש תופעה שנקראת POSTNASAL DRIP שמתערת את מה שקורא לך , תופעה בתחום האף אוזן גרון . כדאי לבדוק את כל זה כל טוב