טיקים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מה ההבדל בין רעד,טיקים ופסיקולציות..איך מאבחנים כל אחד מהשלושה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב טיקים הנם תנועות בלתי רצוניות המופיעות בשרירים בכל חלקי הגוף לסירוגין , מספר פעמים ליום או לשעה , לשניות , תנועות סטריאוטיפיות , הרעד מופיעה בידיים בד,כ אך גם בראש או רגליים או קול , כתנועה מהירה עם תדר גבוה וקבועה , מוחמר או במנוחה או בתנועה , ובמצבי לחץ . פסיקולציה הנה התכצות של סיב שריר ללא כל תנועה , מקורה פריפרי ולא מרכזי , במוח כמו 2 התופעות הקודמות . כל טוב