כאבי פנים

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה

15/06/2007 | 14:50 | מאת: ב

מגיל 16 הנני סובל מכאבי פנים. זה התחיל מכך שהתחלתי להרגיש אי נוחות בפנים כמו חוסר תחושה נימול ובעיקר חוסר תחושה בשפתיים כאילו הן רודומות כמו אחרי זריקה. לאט לאט זה הלך והחמיר. בחצי השנה הארונה הכאב התחיל להקרין לשיניים וחניכיים העליונות האחוריות והכאבים בלתי ניסבלים.עברתי הרבה בירורים כולל IMR וסיטי מח והכל יצא תקין בדיקות דם תקינות גם כן. הרופאה הנוירולוגית שלי אומרת שזה כאב של עצב הפנים ..ניסיתי הרבה תרופות ע"מ להפחית את הכאב והתרופות אינן עוזרות לי כלל.עשיתי 10 טיפולים של דיקור סיני ועדיין אין תוצאות טובות. האם זה יכול להיות כאב מסוג אחר ולא של עצב הפנים?יחד עם כאב זה התחילו אצלי צפצופים באוזניים שנמשכים 24 שעות ללא הפסקה..הרופאה אומרת שאין קשר בין שני הדברים..מה דעתך? אני תמיד מרגישה כמו לחץ בשני האוזניים ..יש לי קפיצות ומן רעידות בלחיים ובשפתיים.. האם יש עוד טיפול כלשהו או בירור ..אני כבר התייאשתי כל אחד אומר משהו אחר ואף אחד לא יודע לזהות את מקור הבעיה רק השערות והשערות..והכאבים בלתי ניסבלים. למי עלי לפנות עוד מה לנסות שלא ניסיתי..אציין שאני כרגע מטופלת בליריקה..

לקריאה נוספת והעמקה
21/06/2007 | 04:44 | מאת:

שלום רב השאלה אם נעשה בירור מספק , הכולל הדמיה חוזרת של המוח (MRI מכוון לעצב טריגמינוס של הפנים ) , ניקור מותני (LP ) , ובדיקות דם סיסטמיות לשלילת מחלות סימסטמים שונות . אם כל הבירור תקין ואין תגובה לסימבלטה , ליריקה , טראמדקס , ניתן לנסות גם טיפול בהפנוזה להקלת הכאבים . כל טוב

21/06/2007 | 18:13 | מאת: ב

קודם כל תודה לך על התשובה..כמה שאלות נוספות.. ביצעתי MRI של המח וצוואר לפני כחצי שנה. בדיקות דם כולם תקינות..מה שלא עשיתי זה ניקור מותני מה שרשמת לי (LP) אף אחד אף פעם לא אמר לי לעשות זאת. האם MRI מח שעשיתי אינו מראה את העצב הטריגמינוס?האם זאת צריכה ליהיות בדיקה בפני עצמה ?