חובה לקרא אורי לד"ר אלכס גינזבורג

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

07/04/2009 | 14:11 | מאת: אורי

שלום ד"ר תודה רבה על ההיתייחסות לדברים שכתבתי בפורום אולם הפעם אתה טועה מאד דיברתי עם הרופא שלי וכמובן שגם הוא שלל את הבעיות המוזכרות ללקיחת הפרופסיה כנס בבקשה לאתר שממליץ דני ותקרא גם אתה אני רוצה לומר לך שיש עשרות ואולי מאות אלפים שסובלים מאותה התופעה אולם כדאי להסתיר אותה מאחר וזו תעשיה שמגלגלת מיליארדים (אינני מתכוון אליך) אבל כרופא נייטראלי כדאי שתבדוק את הנושא זו בעיה מאד מאד רצינית ואני רוצא להזהיר כמה שיותר אנשים בכל העולם (מדוע עד היום נציגת פרופסיה גב'ענבל גל לא התקשרה עימי?)

07/04/2009 | 14:44 | מאת: דני

היי אורי מה שלומך? לא מזמן זה קרה לי שוב אותה תופעה ולא הצלחתי להרדם באותו לילה ואני הפסקתי לקחת את הרעל הזה לפי כמה חודשים. אני מקווה שלא נדפקנו מהתרופה הזאת. אני מתכוון לעשות בדיקות מקיפות שכוללות את כל סוגי ההורמונים. לפי מה שמספרים יכול להיות שפרץ פתאומי של אדרנלין בדם גורם לזה עקב השינוי ההורמונלי בגוף. רופאי עור מסתמכים על מחקרים וכול אדם מגיב אחרת לתרופה - התרופה הזאת היא תרופה כימית הורמונלית. רופאי העור לא יודעים מה אתה מרגיש הם יגידו לך שלפי מחקרים התרופה בטוחה לשימוש אבל שוב כל אדם מגיב בצורה אחרת לאחד זה יכול לעזור ולאחר התרופה הזאת יכולה להפוך לאימפוטנט ולמישהו נוסף להצמיח שדיים. ויש עוד הרבה מאוד תופעות לוואי לא רק פיזיות גם נפשיות ומי שנכווה יודע. רק מי שלוקח את התרופה הזאת יכול להגיד מה הוא מרגיש - לא שום רופא עור.

07/04/2009 | 17:05 | מאת: אורי

היי דני אני שמח להכיר אותך אני הפסקתי לקחת את הפרופסיה לפני כחודש וחצי ועדיין אני מרגיש פעימות לב נוספות בעיקר במנוחה ניראה לי שזה יהיה נזק בילתי הפיך אבל אני מקווה מאד שלא אני ביצעתי בדיקת אולתר והרופא אמר לי שהבדיקה תקינה למרות שהבדיקה מראה על פעימות לא סדירות התרופה נוסתה על 1300 איש האים זה מספיק? והאים פורסמו כל תופעות הלוואי? המייל שלי [email protected]

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות