לד"ר אלכס גינזבורג

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

17/03/2009 | 15:13 | מאת: אלעד

ד"ר שלום רב.לפני כיומיים שלחתי לך שאלה בענין פרוקיור, וענית לי שבשל חלוה לא אחידה של הפינסטריד בכדור,וחלוקתו שיכולה להביא לכך שבחלקים מסוימים יהיה פחות מ-1 מ"ג פינסטריד,הפרוקיור אינה מומלצת לטיפול בהיתקרחות.במחקרי בענין זה,מצויין במפורש באתר www.myhair.co.il בקטגוריה 'פרוקיור',ש-0.5 מ"ג פינסטריד ליום,ואף 0.2 מ"ג,מביאים לתוצאות יעילות דומות להיתקרחות כפי שמביא 1 מ"ג פינסטריד.אם כך, אפשרי הוא הדבר החלפת הפרופסיה בפרוקיור (הזולה משמעותית).שמך הטוב הולך לפניך,ולפיכך אשמח אם תגיב לענין זה.תגובתך חשובה לי מאוד.בנוסף יש לי שאלה נוספת.אני בן 27 עם נטייה גנטית להיתקרחות משני הוריי,והבעיה שלי היא הידללות שיער באיזור המפרצים.גם בפרופסיה(שאני משתמש בה כשנתיים) מצוין שהיא פחות יעילה באיזור המפרצים,וגם במינוקסי 5 לגבר מצויין שהיא פחות יעילה באיזור המפרצים.אם כך,מה הפיתרון לאיזור המפרצים? אודה לך על שיתוף הפעולה.

19/03/2009 | 10:28 | מאת: אוריאל

אני מבין את הרצון להוזיל את העלות של פרופסיה, אבל נראה לי מסוכן לקחת במקום תרופה שהמינון שלה משתנה מדי יום ושמעולם לא נבדקה באופן מדעי נגד התרקחות. כדורים זה לא דבר שמשחקים איתו, ואם פרופסיה עובדת עלייך חבל להרוס את מה שיש.

19/03/2009 | 10:53 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

אלעד שלום, לי לא ידוע על שום מחקר הטוען ששימוש בפחות מ-1 מ"ג פינסטריד ביום מביא לאותן תוצאות. אני לא עורך נסיונות על הפציינטים שלי ולכן ממליץ בהתאם למחקרים לקחת את הפרופסיה 1 כדור ליום. זוהי המלצתי אך אתה רשאי לנסות לפי ראות עינייך. המינוקסי והפרופסיה פחות יעילות באיזור המפרצים אך עדיין ישנם מקרים שעוזרןת. האופציה הנוספת במידה והתרופות לא משפיעות היא השתלת שיער. אתה מוזמן לבקר באתר החדש שלי www.hairloss.co.il

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות