נישרת שיער חזקה

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

01/03/2009 | 19:37 | מאת: דוד

שלום דוקטור!!אני בן 23 ו יש לי נשירת שיער כמולפני שנתיים עשיתי בדיקות אבל לא גילו שום דבר מוזר! איך אני יכול לטפל בזה? כי בתקופה אחרונה רואים כבר קרחת ואני עוד צעיר בשביל ליהות עם קרחת! אולי יש איזשהו טיפול טבעי אוש ויטמינים?עזור לי בנושא הזה דוקטור!!!!!! תודה מראש!!!!!בברכה דוד!

02/03/2009 | 10:33 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

דוד שלום, קודם כל הייתי מציע לך לעשות בדיקה גנטית שבאמצעותה תוכל לדעת אם אתה נושא את גן ההתקרחות ובהתאם לתוצאות תוכל להתחיל בטיפול - אתה מוזמן לפנות אליי בנושא הבדיקה. יש היום אפשרויות רבות לטיפול בהתקרחות החל מתרופות ועד השתלת שיער ואני מציע לך ללכת לרופא עור להתייעץ.

04/03/2009 | 20:05 | מאת: סטפני

הי גם אני סבלתי מנשירה עיקשת שהחלה אחרי הלידה ופשוט סירבה להיפסק במשך שנתיים. הייתי מאוד מוטרדת שכן חלה אצלי התקרחות בחלקים שונים בראש ולכן פניתי לרופאת עור שעשתה לי מיליון בדיקות ובסוף אמרה לי שאין לי שום בעיה רפואית ושיש מגמה כללית של התקרחות באוכלוסיה בגלל סיבות סביבתיות אלו ואחרות. החלטתי לפנות לצד האלטרנטיבי של הרפואה (למרות שלא האמנתי בו עד אז) ולאחר התייעצות עם מרצה לרפואה סינית, השגתי את שמות הצמחים שע"פ הרפואה הסינית מעודדים התחדשות תאי דם בקרקפת. מצאתי מפעל בגליל בבעלות איש מקסים והוא הכין לי ערכה למניעת נשירה מאותם צמחים. אני רק יכולה לומר לך שחיי השתנו מאז. אחרי חודש הנשירה נעצרה לגמרי ואחרי חודשיים השיער שנשר החל לצמוח מחדש. כיום אני משתמשת כבר חצי שנה במוצרים וטפו טפו טפו, השיער מלא ולא נושר. יותר מזה, מספר בנות בעבודתי שראו את התוצאות במו עיניהן, החליטו לנסות אף הן את הערכה וכולן מרוצות עד השמיים והפכו ללקוחות קבועות של המפעל, לכן אני יכולה לומר בוודאות מלאה ובלי שום אינטרסים (חוץ מאינטרס אחד לשמר את המפעל הנפלא הזה ושלא ייגמר לעולם...ועוד אחד – לעזור לאנשים שאני מבינה היטב את מצוקתם) שהנוסחא הזו עובדת כמו קסם ובגדול. אם תרצה עוד פרטים תוכל להתקשר אלי לנייד 052-5092662 משעה 17:00 ואילך. בברכה, סטפני

29/03/2009 | 21:03 | מאת: דורית

סטפני שלום התוכלי לפרט מה מכילה המסכה שאת מורחת ומאיפה אפשר להזמינה? תודה

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות