שכפול שיער

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

01/03/2009 | 12:14 | מאת: אבי

שלום רב, 1-האם אתה יכול להגיד איפה עומדים הדברים נכון להיום מבחינה מחקרית ומהם המכשולים כדי ששכפול שיער יהיה אפשרי ? 2-להערכתך, עוד כמה זמן יהיה אפשר להשתמש בשיטה? תודה רבה

02/03/2009 | 10:25 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

אבי שלום, שיטת שכפול השיער מבוססת על האפשרות ליצור כמות בלתי מוגבלת של שיער ולהגיע הודות לכך לצפיפות טבעית ורגילה באמצעות השתלה. הגם ששיטה זו טומנת בחובה הבטחה גדולה, קיימים עדיין מספר סימני שאלה לגביה כגון המקרים שבהם השערות צומחות לכיוונים שונים ולא ניתן לכוונן לכיוון הצמיחה הרצוי וכן שאלת העמידות של חלק מהזקיקים החדשים שצומחים בשיטה זו מול השפעת ה-DHT. בכל מקרה, המדענים שעוסקים במחקר זה מעריכים כי יעברו לפחות עשר שנים עד שהטיפול האמור יהיה ישים לציבור הרחב. אני ממליץ לך לקנות את הספר שכתבתי בנושא השיער, ונמצא למכירה בחנויות, כדי שתקבל מידע נרחב יותר אודות הנושא.

06/03/2009 | 18:04 | מאת: דני

שכפול שיער כרגע נמצא תחת פיתוח מתקדם על ידי לפחות 4 חברות שונות (ועוד כמה שאולי עדיין לא ידוע לנו..) 2 החברות המובילות בתחום הזה כרגע הן Intercytex ו - Histogen Intercytex מסיימת השנה את החלק השני ומתקדמת בסוף השנה לחלק ה3 והאחרון.. Histogen תוך 3 חודשים של נסיון בתחום בלבד הגיעה לתוצאה יפה מאוד שני החברות מאמינות כי עד 2013 כבר יסיימו את תהליכי הבדיקות וב2015 לערך (אולי יותר אולי פחות..) כבר שכפול שיער יהיה זמין לשוק הרחב. חוץ מזה יש מלא חברות אחרות שאומרות כי הצליחו לייצר זקיקים חדשים על ידי גירוי של העור ונקרא באנגלית "Stem Cell Factors" שזה גירוי התאים של העור ליצירת זקיקים חדשים.. המובילות בתחום הזה Follica ו HISTOGEN וגם הם מאמינים שב2015 פחות או יותר יהיה כבר ניתן להשתמש בשיטה... נחכה ונראה :-)

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות