מינוקסידיל ורייגין

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

09/02/2009 | 16:56 | מאת: מורן3

לד"ר גינזבורג תודה מקרב לב על המענה!! כותבת שוב את שאלתי מהשרשור שלמטה כי קשה לראותה. האם מינוקסידיל ורייגין הנם תכשיר זהה לחלוטין? אני חוששת מאד להשתמש במינוקסידיל מכיוון ששמעתי מחברות שגורם לנשירה אם מפסיקים השימוש בו וכן בפרוספקט שבתוך המוצר עצמו החברה המייצרת כותבת שהפסקת השימוש עשוייה לגרום לנשירה!!! רופא עור גם אמר לי שעשוי לגרום לצמיחת שיער על הפנים ואינו ממליץ. הוא מצמיח שיער מחדש? כי נראה לי שאין כמעט צמיחה חדשה. נראה לי גם שדכאון ומתח וחרדות הם הגורמים העיקריים לנשירה שלי ואז נשאלת השאלה מה יעיל למצב זה. מה דעתך? רוב תודות לך!!!

לקריאה נוספת והעמקה
11/02/2009 | 17:44 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

המינוקסידיל והריגיין זהים ונכון שאם מפסיקים הנשירה חוזרת (זה דומה לחולה סכרת שאוסרים עליו לאכול דברים מתוקים ואז המחלה מתאזנת, אך ברגע שמפסיק את הדיאטה המחלה חוזרת...). זה נכון גם שזה עשוי להצמיח שיער על הפנים - כדי למנוע זאת יש לרחוץ היטב את הידיים לאחר כל שימוש וכן לא למרוח ישר לפני השינה כדי שלא יעבור לכרית ומשם לפנים. לחץ ודכאון לא עוזרים לנשירת שיער כך שיש לטפל בכל בעיה בנפרד, לשם כך ממליץ לך ללכת להתייעץ עם רופא עור.

11/02/2009 | 19:45 | מאת: מורן3

לד"ר גינזבור שלום והמון תודות מכל הלב!! התחלתי לפני 9 ימים גלולות מינס עם תחילת המחזור. לראשונה אני עם הסוג הזה ורופאת נשים רשמה אותן בעקבות השחלות הפוליצסטיות ונשירת השיער כך שמניחה שמתאימות לנושא. הייתי 20 שנה עם גלולות אחרות. בימים האחרונים הנשירה עוד יותר מוגברת מתמיד והשיער ממש מתפורר בידיי. המחזור הסתיים ועדיין נוטלת כדורי ברזל ואוכלת אגוזים. אני במתח וחרדות גדולות יותר לאחרונה. הייתכן שהגלולות מגבירות הנשירה??? התיאבון גבר. אני ממש מיואשת ואובדת עצות וחסרת אונים ומתביישת לצאת מהבית כך. יש איזשהו sos שאוכל לעשות? יש לי תור אלייך בשבוע הבא. מאד מודה לך על המענה.

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות