שלום דר גינזבורג יש לי שאלה לגבי פרופסיה מינוקסי

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

25/01/2008 | 03:00 | מאת: יעקבסון

אני משתמש בפרופסיה ומינוקסי כבר כ 6 שנים . נכון לעכשיו יש לי דלילות באיזור המפרצים וקדמת הראש . בקודקוד עד למרכז הקרקפת אין שום דלילות והאיזור מלא ...לפיכך אני מאריך את השיער כדי להסתיר את הקרחות במפרצים . לכאורה ניראה כאילו אן לי נשירה אני לא רואה בכרית או במקלחת הרבה שערות.. הבעיה היא כשאני מסרק את השיער הארוך ומתיר קשרים אז אני רואה שערות רבות במסרק ואחרי כשנתיים ככה שמתי לב שהדלילות בשיער החמירה השאלות של הם: 1. האם זה נובע בגלל השיער הארוך והסירוק הקשה להתרת קשרים .אם כן האם המצבמשתפר כשמקצצים את השיער ? 2.האם זה נובע מכך שהתרופות מאבדות מיעילותם .כמו כן באיזה איזור בקרקפת המינוקסי יעיל יותר וכדאי יותר להתיז שם ? 3.האם יותר אפקטיבי יהיה לקחת חצי כדור פרופסיה בבוקר וחצי בערב ,במקום כדור שלם פעם ביום ? 4. האם יש יתרון בשימוש של RETIN A או כמו שניקרא טיפות לוקסיד באיזור המפרצים או קדמת הראש ?

לקריאה נוספת והעמקה
27/01/2008 | 12:30 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

שלום יעקבסון, 1. האם זה נובע בגלל השיער הארוך והסירוק הקשה להתרת קשרים .אם כן האם המצבמשתפר כשמקצצים את השיער ? ת: המצב לא משתפר כשמקצצים את השיער. 2.האם זה נובע מכך שהתרופות מאבדות מיעילותם .כמו כן באיזה איזור בקרקפת המינוקסי יעיל יותר וכדאי יותר להתיז שם ? ת: יעיל היכן שיש דילול. 3.האם יותר אפקטיבי יהיה לקחת חצי כדור פרופסיה בבוקר וחצי בערב ,במקום כדור שלם פעם ביום ? ת: לא אפקטיבי. יש לקחת כדור פעם אחת ביום רצוי בשעה קבועה. 4. האם יש יתרון בשימוש של RETIN A או כמו שניקרא טיפות לוקסיד באיזור המפרצים או קדמת הראש ? ת: לא.

04/05/2010 | 13:14 | מאת: יוסי

אני רק עם הפרופסיה כבר שנה ואני רואה שיפור מטורף איפה שכמעט לא היה שיער בקדמת הראש במפרצים התמלא וכבר אין שערות בכל מקום אני רואה ממש שיפור רציני אחי

09/05/2010 | 16:45 | מאת: חמי

מה שלא מקבל את אישור משרד הבריאות שלנו לא שווה שימוש. לפרופסיה יש את האישור של משרד הבריאות גם בישראל וגם בארה"ב. בשבילי זה היה האות להתחיל לקחת את הפרופסיה, אחרי שהרופא בעצמו אמר לי שזה מומלץ. בשבילי זה א' ב' לפני שאני מתחיל לקחת תרופה. בדיקת האישורים שלה.

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות