מפרצים וטיפול עם משחה/קצף (22)

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

13/11/2016 | 22:39 | מאת: רועי

שלום, מאז גיל 18 בערך השיער התחיל להידלל. בעיקר במפרצים ששם זה ניכר, אבל לא רק אלא בכל החלק העליון יש פחות שיער משהיה כשהייתי ילד. הבנתי שככל שאטפל בזה מוקדם יותר כך יוטב, ולכן אני מקדים תרופה למכה ופונה כבר עכשיו לעזרה. אני לא מוכן לקחת כדורים, ולכן הפתרון האפשרי היחידי הוא או למרוח משחה/קצף או אם גם זה לא אפקטיבי- לא לעשות כלום. קראתי על מינוקסי 5% שהוא יעיל בעיקר כנגד התקרחות בקודקוד ולכן ויתרתי עליו. 1. האם רוגיין או הרגיין גם ככה או שהן טובות כנגד מפרצים? מי מהן עדיפה (אם בכלל)? 2. כמה זמן אצטרך להשתמש בזה? הרופא של חבר שלי אמר לו 3 שבועות והמצב שלו דומה מאוד לשלי אז אני מניח שזה סדר הגודל... 3. שאלה כללית על שימוש בתכשירים הללו- נניח שכיום, ללא שימוש בשום תכשיר, אני מאבד X שיערות ביום. כעבור 60 יום מהרגש שאפסיק להשתמש, אאבד 60X שיערות, או 60X ועוד X כפול מספר הימים שהשתמשתי בתכשיר? או אפילו יותר חלילה? 4. כל כמה זמן צריך לחפוף את השיער והאם יש עדיפות למאפיינים מסויימים בשמפו שצריך לשים לב אליהם? תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה
14/11/2016 | 08:19 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

רועי שלום, קודם כל, מינוקסי, רוגיין והרגיין הינם זהים בחומרים הפעילים רק השמות שונים. כדי לראות תוצאות בתכשירים אלה יש להשתמש לפחות 6 חודשים ולא 3 שבועות. אם התכשיר עוזר ניתן להשתמש בו כל עוד רוצים לשמור על השיער ואם אינו עוזר ומפסיקים הנשירה חוזרת לנקודת המוצא ומשם ממשיכה הלאה. ניתן לחפוף את השיער מדי יום או פחות על פי הנוחיות שלך וממליץ לך על כל אלה לדון עם רופא עור.

14/11/2016 | 23:21 | מאת: רועי

ד"ר אלכס שלום, 1. אם מינוקסי, רוגיין והרגיין זהים, ועל מינוקסי כתוב (המשווק עצמו מודה בכך!) שהוא יעיל בעיקר על הקודקוד ופחות על המפרצים, הרי שגם האחרים לא טובים לי. מה אמור לעשות אדם שמעוניין לטפל במפרצים ולא בקודקוד? 2. האם יש התחשבות במשך הטיפול כתלות בגיל וחומרת המצב של המטופל? אני צעיר והמצב שלי, יחסית, קל. חשבתי ש-6 חודשים זה עבור אדם מבוגר או אדם שכבר עבר את שלב תחילת ההתקרחות, ושזה אחד היתרונות שאני פונה לטיפול בשלב כזה. האם חודש יהיה אפקטיבי- או שכולם, דומים כשונים, צריכים חצי שנה?

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות