שאלה לד"ר

דיון מתוך פורום  טיפול בנשירת שיער והתקרחות

14/09/2016 | 01:55 | מאת: אלדג

היי ד"ר האם שמעת על המכשיר הייר ריגנט שפותח בטכניון ואם כן האם הוא יעיל בתודה מראש אלדד

15/09/2016 | 08:50 | מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

אלדג שלום, לא שמעתי על כך - אשמח אם תשלח לי מידע.

23/09/2016 | 09:55 | מאת: אלדד

כתבה מוואלה!NEWS, פטנט ישראלי: סוף להתקרחות בשמונה דקות ביום http://familyguide4.walla.co.il/item/2988137

25/09/2016 | 13:53 | מאת: אלדד

http://www.dimedico.co.il/hairegen/ המכשיר פותח בטכניון על ידי שני פרופסורים מוכרים

מנהל פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות