האם המצב מצביע על נשירה
דיון מתוך פורום טיפול בנשירת שיער והתקרחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 23 איני סובלת מנשירת שיער בלל וכלל מבחינת הכמות הנושרת מדי יום אולם שמתי לב כי לעיתים תוך סירוק או סידור השיער שערות מסויימות נתלשות במגע הכי קל בלי כאב או לחץ ואחרות חזקות ונדרש לחץ עצום לתלישתן. רופא עור בקופח אמר לי ששערות שסיימו את מחזור חיים שלהן ומצויות במצב טולגן קרובות יותר לפני העור ולכן ניתקות בקלות. רציתי לשאול את דעתך האם זה אכן כך ששערות שסיימו את צמיחתן יתלשו בקלות או שבכל מצב שערה לא אמרוה להיתלש בקלות והדבר מצביע על בעיה אצלי? תודה הילה
הילה שלום, אכן זהו ההסבר הנכון, לשערה יש אורך חיים וכשמסתיים נושרת וצומחת אחרת במקומה.